הרון הרון דידי הררי / 103FM - הרון הרון - אתם מקבלים מאיתנו ארוחה זוגית בנאפיס.

הרון הרון דידי הררי / 103FM - הרון הרון - אתם מקבלים מאיתנו ארוחה זוגית בנאפיס.. הצטרפו אלינו >> סטפן לגר בהופעה אצל דידי הררי ‏ דידי לוקאלי האורגינל ‏ היה/היתה בשידור חי. היכנסו וגלו מה חדש אצלו ומה הוא עומד לעשות בקרוב. הנה כל החדשות והעדכונים מגזרת האח הגדול: לאחרונה הוא חגג 64 וזאת סיבה מצוינת לראיין את האיש שגרם לנו כל כך הרבה רגעים מאושרים בשידוריו ברדיו. מאיה בוסקילה, רון שלון (הרון הרון), דידי הררי ואפילו יואב יצחק.

מחכים לתוצאות // mako היום העשרים וארבע. אוקי נטע אנחנו נזמין אותך להתארח אצלנו באולפן דידי לוקאלי, דידי בבקיני. למערכת התוכנית של דידי לוקאלי נודע שפאר טסי נמצא בכבישים בדרכו לחתונה של בניה ברבי. היא הצליחה לסכסך ביניהם! 23/01/2017. אז מה אתה בעצם עושה?

הרון הרון מביא את חדשות הספורט מהארץ ומהעולם|103fm
הרון הרון מביא את חדשות הספורט מהארץ ומהעולם|103fm from 103fm.maariv.co.il
שי (מחקה את דידי הררי): הנה כל החדשות והעדכונים מגזרת האח הגדול: ‏‏148,346‏ לייקים · ‏533‏ מדברים על כך‏. היא הצליחה לסכסך ביניהם! 23/01/2017. זה כולל את ה凌 על הקציצה?: تم بث فيديو مباشر من ‏ דידי לוקאלי האורגינל ‏. סטפן לגר בהופעה אצל דידי הררי. אז מה אתה בעצם עושה?

דידי, מי זאת הנטע הזאת?

אני דידי הררי וכאן נמצא איתי הרון הרון לאה (מחקה את הרון הרון): הכל מסתכם ומתנקז בסופו של דבר ל״הרון הרון מעג׳ור״ נהג משאית מסוקס שיושב עם דידי הררי באולפן כבר 15 שנה ובכל יום הוא ממציא את עצמו מחדש. הנה כל החדשות והעדכונים מגזרת האח הגדול: דידי לוקאלי היא תוכנית רדיו סאטירית יומית בהנחייתו של דידי הררי, המשודרת ברדיו 103fm (ברדיו ללא הפסקה) ובסינדיקציה בתחנות רדיו אזוריות נוספות. אתם מקבלים מאיתנו ארוחה זוגית בנאפיס. את דידי הררי אנחנו מכירים מהרדיו ומהטלוויזיה יותר מעשרים וחמש שנים. למערכת התוכנית של דידי לוקאלי נודע שפאר טסי נמצא בכבישים בדרכו לחתונה של בניה ברבי. למערכת התוכנית של דידי לוקאלי נודע שפאר טסי נמצא בכבישים בדרכו לחתונה של בניה ברבי. הרון הרון עם מתיחה ששיגעה את האנשים בבלומפילד. אני אקח אותה לארוחה זוגית בנאפיס. שי (מחקה את דידי הררי): איך מתכננים האוקראינים לפזר את העננים שעלולים להרוס את משחקי היורו. סטפן לגר קפץ להופעה באולפן.

אוקי נטע אנחנו נזמין אותך להתארח אצלנו באולפן דידי לוקאלי, דידי בבקיני. זה כולל את ה凌 על הקציצה?: למערכת התוכנית של דידי לוקאלי נודע שפאר טסי נמצא בכבישים בדרכו לחתונה של בניה ברבי. הרון הרון עם מתיחה ששיגעה את האנשים בבלומפילד. למערכת התוכנית של דידי לוקאלי נודע שפאר טסי נמצא בכבישים בדרכו לחתונה של בניה ברבי.

103FM - דידי לוקאלי - אם מכדררים, לא מקללים
103FM - דידי לוקאלי - אם מכדררים, לא מקללים from 103fm.maariv.co.il
מאיה בוסקילה, רון שלון (הרון הרון), דידי הררי ואפילו יואב יצחק. זה כולל את ה凌 על הקציצה?: עדכונים מסביב לשעון היום העשרים ושניים: הרון במתיחה קורעת בהשראת ההפסד של הפועל תא בחצי גמר גביע המדינה • מבזק הספורט של הרון הרון 10/06/2020 דידי בביקיני הרון הרון עם מתיחה ששיגעה את האנשים בבלומפילד. אני דידי הררי וכאן נמצא איתי הרון הרון לאה (מחקה את הרון הרון): تم بث فيديو مباشر من ‏ דידי לוקאלי האורגינל ‏. שי (מחקה את דידי הררי):

שי (מחקה את דידי הררי):

אני אקח אותה לארוחה זוגית בנאפיס. הכל מסתכם ומתנקז בסופו של דבר ל״הרון הרון מעג׳ור״ נהג משאית מסוקס שיושב עם דידי הררי באולפן כבר 15 שנה ובכל יום הוא ממציא את עצמו מחדש. דידי לוקאלי היא תוכנית רדיו סאטירית יומית בהנחייתו של דידי הררי, המשודרת ברדיו 103fm (ברדיו ללא הפסקה) ובסינדיקציה בתחנות רדיו אזוריות נוספות. ג'י מודחת מהבית ויש כבר משימה חדשה // mako היום העשרים ושלושה: 'קיקה' המתווך מארגן למנואל מנת גפילטע פיש מכובדת, אבל מוודא שיהיה גם בשר. האם הרון הרון יצליח לתרגם לאנגלית את השיר שחיבר לג'ניפר האמריקנית? הרון הרון עם מתיחה ששיגעה את האנשים בבלומפילד. דידי, מי זאת הנטע הזאת? ‏‏148,346‏ לייקים · ‏533‏ מדברים על כך‏. אתם מקבלים מאיתנו ארוחה זוגית בנאפיס. סטפן לגר קפץ להופעה באולפן. לאחרונה הוא חגג 64 וזאת סיבה מצוינת לראיין את האיש שגרם לנו כל כך הרבה רגעים מאושרים בשידוריו ברדיו. למערכת התוכנית של דידי לוקאלי נודע שפאר טסי נמצא בכבישים בדרכו לחתונה של בניה ברבי.

אוקי נטע אנחנו נזמין אותך להתארח אצלנו באולפן דידי לוקאלי, דידי בבקיני. סטפן לגר קפץ להופעה באולפן. היכנסו וגלו מה חדש אצלו ומה הוא עומד לעשות בקרוב. הרון במתיחה קורעת בהשראת ההפסד של הפועל תא בחצי גמר גביע המדינה • מבזק הספורט של הרון הרון 10/06/2020 דידי בביקיני מחכים לתוצאות // mako היום העשרים וארבע.

הרון רון שלום - | תל אביב tlv-times
הרון רון שלום - | תל אביב tlv-times from www.tlvtimes.co.il
אתם מקבלים מאיתנו ארוחה זוגית בנאפיס. הרון במתיחה קורעת בהשראת ההפסד של הפועל תא בחצי גמר גביע המדינה • מבזק הספורט של הרון הרון 10/06/2020 דידי בביקיני למערכת התוכנית של דידי לוקאלי נודע שפאר טסי נמצא בכבישים בדרכו לחתונה של בניה ברבי. האם הרון הרון יצליח לתרגם לאנגלית את השיר שחיבר לג'ניפר האמריקנית? את דידי הררי אנחנו מכירים מהרדיו ומהטלוויזיה יותר מעשרים וחמש שנים. אני אקח אותה לארוחה זוגית בנאפיס. היכנסו וגלו מה חדש אצלו ומה הוא עומד לעשות בקרוב. מאיה בוסקילה, רון שלון (הרון הרון), דידי הררי ואפילו יואב יצחק.

את דידי הררי אנחנו מכירים מהרדיו ומהטלוויזיה יותר מעשרים וחמש שנים.

זה כולל את ה凌 על הקציצה?: היא הצליחה לסכסך ביניהם! 23/01/2017. מאיה בוסקילה, רון שלון (הרון הרון), דידי הררי ואפילו יואב יצחק. למערכת התוכנית של דידי לוקאלי נודע שפאר טסי נמצא בכבישים בדרכו לחתונה של בניה ברבי. לאחרונה הוא חגג 64 וזאת סיבה מצוינת לראיין את האיש שגרם לנו כל כך הרבה רגעים מאושרים בשידוריו ברדיו. הצטרפו אלינו >> סטפן לגר בהופעה אצל דידי הררי ‏ דידי לוקאלי האורגינל ‏ היה/היתה בשידור חי. סטפן לגר בהופעה אצל דידי הררי. דידי הררי כועס על המשטרה: האזינו לכל האייטמים של הרון הרון מתוך 'דידי לוקאלי', תוכניתו של דידי הררי ברדיו 103fm. שי (מחקה את דידי הררי): אני דידי הררי וכאן נמצא איתי הרון הרון לאה (מחקה את הרון הרון): אוקי נטע אנחנו נזמין אותך להתארח אצלנו באולפן דידי לוקאלי, דידי בבקיני. הנה כל החדשות והעדכונים מגזרת האח הגדול:

אני אקח אותה לארוחה זוגית בנאפיס דידי הררי. אני אקח אותה לארוחה זוגית בנאפיס.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook